شیراز، شریف، شِرپا!

جستجوی شادی و معنا در مسیرهای غیرمنتظره و پر پیچ و خم

من زندگی و مسیر شغلی غیرخطی داشته‌ام که برخی آن را غیرمعمول می‌نامند. به یاد دارم وقتی کوچک بودم، پدر و مادرم همیشه می‌گفتند فقط این یک مرحله سختی را پشت سر بگذار و بعد از آن برای همیشه خوشحال خواهی بود. حالا ۴۰ سال دارم و هنوز می‌پرسم که این دوره سختی‌ها کی به پایان می‌رسد و آن شادی وعده داده شده کی شروع می‌شود. من در برخی از بهترین مدارس تحصیل کرده‌ام، درآمدی در بالاترین طبقات دستمزد داشته‌ام، حتی کسب‌وکار خودم را هم راه‌اندازی کرده‌ام. همه چیز را امتحان کرده‌ام و با این حال هنوز آن سوال بزرگ و آویزان “چه چیزی مرا خوشحال می‌کند” بر فراز پرسه می‌زند. در این وبینار درباره سفر زندگی‌ام و درک فعلی‌ام از آنچه ما را راضی می‌کند صحبت خواهم کرد.


من زندگی و مسیر شغلی غیرخطی داشته‌ام که برخی آن را غیرمعمول می‌نامند. به یاد دارم وقتی کوچک بودم، پدر و مادرم همیشه می‌گفتند فقط این یک مرحله سختی را پشت سر بگذار و بعد از آن برای همیشه خوشحال خواهی بود. حالا ۴۰ سال دارم و هنوز می‌پرسم که این دوره سختی‌ها کی به پایان می‌رسد و آن شادی وعده داده شده کی شروع می‌شود. من در برخی از بهترین مدارس تحصیل کرده‌ام، درآمدی در بالاترین طبقات دستمزد داشته‌ام، حتی کسب‌وکار خودم را هم راه‌اندازی کرده‌ام. همه چیز را امتحان کرده‌ام و با این حال هنوز آن سوال بزرگ و آویزان "چه چیزی مرا خوشحال می‌کند" بر فراز پرسه می‌زند. در این وبینار درباره سفر زندگی‌ام و درک فعلی‌ام از آنچه ما را راضی می‌کند صحبت خواهم کرد.

🌈 پرش از این به آن در جستجوی خوشبختی

🎯 فاصله هدف

💡نظریه فعلی من

🎭 تنوع‌بخشی به هویت

🌿 کمینه‌گرایی متمرکز بر رفاه

⚙️ تفکر سیستمی و کارآمدی عملیاتی برای حداکثر کردن رفاه

🛤 حرفه‌ای‌ها در مراحل تغییر شغلی: افرادی که در حال بازنگری مسیرهای شغلی خود هستند یا احساس می‌کنند در یک بن‌بست حرفه‌ای قرار گرفته‌اند، ممکن است بحث‌های مربوط به مسیرهای شغلی غیرخطی و فاصله‌های هدف به‌ویژه با آن‌ها ارتباط برقرار کند.
🌟 جویندگان رضایت شخصی: کسانی که به دنبال رسیدن به رضایت و هدف عمیق‌تر در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود هستند، وبینار به این افراد کمک می‌کند از کاوش در کمینه‌گرایی متمرکز بر رفاه و تفکر سیستمی بهره‌مند خواهند شد.
🏢 کارآفرینان و رهبران کسب‌وکار: افرادی که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند یا در نقش‌های رهبری هستند، ممکن است از روایات شخصی و بینش‌های استراتژیک در مورد کارآمدی عملیاتی و تنوع‌بخشی به هویت، که می‌تواند در سفرهای کارآفرینی‌شان مفید باشد، استفاده کنند.
🌱 علاقه‌مندان به بهبود خود: شرکت‌کنندگانی که به دنبال راهنمایی‌های عملی برای افزایش بهره‌وری روزانه و بهبود کلی رفاه خود از طریق تفکر ساختارمند و کمینه‌گرایی هستند، این وبینار را روشنگر خواهند یافت.

امیر فیض‌پور، بنیان‌گذار Aggregate Intellect است، که در حال ساخت یک مغز تجاری تولیدی برای شرکت‌های مبتنی بر خدمات و علم است. امیر، جامعه‌ای جهانی متشکل از بیش از ۵۰۰۰ پژوهشگر و متخصص هوش مصنوعی را ساخته و گسترش داده است که پیرامون موضوعاتی در تحقیقات هوش مصنوعی، مهندسی، توسعه محصول و مسئولیت جمع شده‌اند. پیش از این، امیر به عنوان رهبر محصول NLP در بانک Royal Bank of Canada فعالیت می‌کرد. او همچنین موقعیت تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد داشته و در آنجا بر روی آزمایش‌های محاسبات کوانتومی کار کرده است که منجر به انتشارات و اختراعات با اهمیت شده است. امیر دارای مدرک دکترا در فیزیک از دانشگاه تورنتو است.

خبرنامه

هر یکشنبه در اینباکس شما با: ۳ ایده‌ی کوتاه از ما برای شما، ۲ ایده و نقل‌قول از دیگران برای شما، ۱ پرسش برای شما و ما برای اندیشیدن + اخبار گذشته، حال، و آینده پادکست

آخرین وبینار

ویزای تلنت

دیگر پادکست ها