علیرضا (الن) غفاری

دکتری داروسازی، محقق و فاندر، مسیر شغلی و استارتاپ‌ حوزه علوم دارویی

مسیر شغلی داروسازی این روزها پر از فرصت‌های متنوع و چالش‌های هیجان‌انگیزه. داروسازها می‌تونن توی حوزه‌های مختلفی فعالیت کنن؛ از تحقیق و توسعه داروهای نوآورانه که هدفشون پیدا کردن درمان‌های جدید و بهبود کیفیت زندگیه، تا تولید داروهای ژنریک که نقش مهمی در دسترسی بیشتر مردم به درمان‌های موثر دارن. فرصت‌های شغلی دیگه‌ای مثل کار توی آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، نقش‌های مدیریتی در شرکت‌های دارویی، و یا حتی فعالیت در بخش‌های نظارتی و کیفی وجود داره که هر کدوم از این‌ها می‌تونه به نوعی مسیر حرفه‌ای داروسازها رو شکل بده. اما شاید یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی که تو این حوزه تحصیل کردن و فعالیت دارن، ورود به دنیای کارآفرینی و راه‌اندازی استارتاپ‌های دارویی باشه. جایی که میشه با خلاقیت و نوآوری، نه تنها محصولاتی جدید خلق کرد، بلکه در صنعت داروسازی تحولی ایجاد کرد و تاثیرگذار بود.

میهمان اپیزود ۱۰۱ پادکست، آقای دکتر علیرضا (الن) غفاری از جمله کسانی هستن که علاوه بر طی کردن مسیر تحصیل، تدریس، تحقیق و توسعه در زمینه داروسازی، فضای استارتاپ در دنیای علوم دارویی رو هم تجربه کردن. ایشون مدرک دکتری داروسازی عمومی و دكتری تخصصی دررشته فارماسيوتيكس رو از دانشگاه علوم پزشكی تهران دریافت کردن و به عنوان محقق در سه دانشگاه تورنتو، پوردو و كلرادو و ساينتيست ارشد فرمولاسيون در شركت داروسازي LGM Pharma همکاری‌ داشتن. دکتر غفاری بنيان‌گذار شركت تحقيق و توسعه NextHerbal Labs در آمریکا هستن و در حال حاضر در زمینه توسعه محصولات دارویی و غذایی مشغول به فعالیت هستن. با ما در این اپیزود همراه باشید تا بیشتر با مسیر تحصیلی و حرفه‌ای ایشون آشنا بشیم و از تجربیاتشون در زمینه‌های مختلف بیاموزیم.


خبرنامه

هر یکشنبه در اینباکس شما با: ۳ ایده‌ی کوتاه از ما برای شما، ۲ ایده و نقل‌قول از دیگران برای شما، ۱ پرسش برای شما و ما برای اندیشیدن + اخبار گذشته، حال، و آینده پادکست

آخرین وبینار

ویزای تلنت

دیگر پادکست ها